14 januari 2006

Lördag

Jaha, då var det lördag. Skönt att vara ledig.

Var på After Work med jobbet igår, alltid de gamla vanliga som är med på dom där öl kvällarna.. men visst har vi kul ; )
Förs Elverket (som vanligt) sen förbi pizzerian och vidare till Kim. BTW, vi gick förbi ICA och köpte "punköl" för sprit fanns ej.. Asså jag har inte druckit folköl sen jag var typ 15 år och inte fick tag i något annat. Kände mig minst sagt ung på nytt .. hehe
De andra drog vidare till Båten, jag åkte hem, skönt idag kan jag lova.

Ska snart iväg och träffa Joel,
Joel, hmm vi umgicks varje dag i typ 1 år.. eller var det längre kanske? Nu har jag inte träffat honom på typ 2 år så det ska bli kul att ses igen ; )

kl 15 ska jag til mostern på förlovningsmiddag, Carro och Karl kommer såklar ; )

See u later

Inga kommentarer: