09 januari 2010

Klas har inspirerat mig att börja skriva igen!

Efter ett mycket långt uppehåll på bloggen tänkte jag ta upp skrivandet igen. Detta kan ni tacka Klas för : )

Det var ett år sen sista inlägget så det kan vara på sin plats att lägga in lite ny info om mitt liv.

Sitter just nu i min lägenhet i fryser, det är -14 utanför fönstret och precis innanför inte mer än +15. Det är dock inte så illa som det låter eftersom det mitt i rummet är +18 ialf. Jag klarar mig om jag sätter på mig tofflor och sveper in mig i en filt.

Tänkte lägga mig på soffan och vila en stund för sen bär det iväg på fest med Klas och Daniel. Ser verkligen fram emot det för det var rätt längesen vi hängde.

Lägger upp en bil från senaste semestern i Björnrike här där vi firade nyår.

På återseende ; )

1 kommentar:

cnh sa...

Bra där Klas! Oh, och Daniel så klart! :)